$$ \newcommand{\floor}[1]{\left\lfloor{#1}\right\rfloor} \newcommand{\ceil}[1]{\left\lceil{#1}\right\rceil} \renewcommand{\mod}{\,\mathrm{mod}\,} \renewcommand{\div}{\,\mathrm{div}\,} \newcommand{\metar}{\,\mathrm{m}} \newcommand{\cm}{\,\mathrm{cm}} \newcommand{\dm}{\,\mathrm{dm}} \newcommand{\litar}{\,\mathrm{l}} \newcommand{\km}{\,\mathrm{km}} \newcommand{\s}{\,\mathrm{s}} \newcommand{\h}{\,\mathrm{h}} \newcommand{\minut}{\,\mathrm{min}} \newcommand{\kmh}{\,\mathrm{\frac{km}{h}}} \newcommand{\ms}{\,\mathrm{\frac{m}{s}}} \newcommand{\mss}{\,\mathrm{\frac{m}{s^2}}} \newcommand{\mmin}{\,\mathrm{\frac{m}{min}}} \newcommand{\smin}{\,\mathrm{\frac{s}{min}}} $$

Prijavi problem


Obeleži sve kategorije koje odgovaraju problemu

Još detalja - opišite nam problem


Uspešno ste prijavili problem!
Status problema i sve dodatne informacije možete pratiti klikom na link.
Nažalost nismo trenutno u mogućnosti da obradimo vaš zahtev.
Molimo vas da pokušate kasnije.

Билијар

време меморија улаз излаз
0,1 s 64 Mb стандардни излаз стандардни улаз

Билијарски сто је правоугаоног облика димензије \(m\times n\) и има четири рупе у ћошковима. Лоптица се удара из поља са целобројним координатама \((x, y)\) (при чему то не може бити нека рупа), дуж линије која је паралелна или је под углом од 45 степени у односу на неку од ивица стола. Ако претпоставимо да лоптица не успорава своје кретање, да се од сваке се ивице одбија под углом од \(45^\circ\), да је веома мала и да у рупу упада само ако су јој координате центра једнаке координати рупе, напиши програм који одређује да ли ће лоптица некада упасти у рупу и ако хоће у коју рупу ће упасти.

Улаз

Са стандардног улаза се учитава 6 целих бројева. Димензије стола \(m\) и \(n\) (\(1 \leq m, n \leq 10^9\)), координате почетне позиције лоптице \(x\) и \(y\) (\(0\leq x \leq m\) и \(0 \leq y \leq n\)), тако да те координате не одређују рупу и хоризонтална и вертикална компонента брзине лоптице \(v_x\) и \(v_y\) (\(-1 \leq v_x, v_y \leq 1\)).

Излаз

На стандардни излаз исписати координате рупе у коју ће упасти лоптица или \(-1\) ако ће се лоптица бесконачно дуго одбијати.

Пример 1

Улаз

4 3 2 2 -1 1

Излаз

0 0

Објашњење

Путања лоптице је приказана на слици.

Билијар

Пример 2

Улаз

4 4 2 0 1 1

Излаз

-1

Пример 3

Улаз

10 10 10 1 -1 0

Излаз

-1

Морате бити улоговани како бисте послали задатак на евалуацију.